søndag den 1. september 2013



Hvad har jeg dog rodet mig ud i!?

Så kom dagen, hvor jeg bytter det københavnske storbyliv ud med et provinsliv i den lille, hyggelige sydirske by Cork (med knap 120.000 indbyggere), hvor jeg skal bo og studere de næste 4,5 måned. Endelig skal frugten af måneders planlægning, forberedelser, tests, informationsmøder, etc., høstes. - Og her på falderebet går det pludselig op for mig, at jeg ikke aner, hvad jeg har rodet mig ud i… For hvor skal jeg bo? Hvad skal jeg læse af fag? Hvad skal jeg leve af? Her fire timer før afrejser ved jeg det endnu ikke…

Uvisheden til trods, glæder jeg over, at den lange og til tider besværlige optagelsesproces er overstået og, at Mit Irske Eventyret nu skal til at begynde.

Velkommen til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar